Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2011

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2011

Voor Spectro is de mening van onze klanten erg belangrijk. Daarom voert Spectro jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit. Aan de hand van 17 vragen verdeeld over 6 categorieën komen alle aspecten aan bod. De bevindingen uit deze onderzoeken worden gebruikt om ons bedrijf nog meer te verbeteren. De resultaten over 2011 kunt u hieronder terug lezen met score van hoog naar laag. De respons was met 20% ruim voldoende.


Relatie met Spectro: Goed tot zeer goed
Orders: Goed tot zeer goed
Assortiment: Goed
Meedenken en reactiesnelheid: Voldoende tot goed
Klachtenafhandeling: Voldoende tot goed
Betaling: Voldoende tot goed
Offertes: Voldoende tot goed

De belangrijkste redenen om reinigingsproducten bij Spectro te kopen zijn als volgt:

Redenen Spectro